top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 392


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

گـــ ــاهــــی...


 

دلم بــرای زمـــ ـانی...

 


 

کــه نمیشناختمت تنــــــ ــــــگ می شود...



نظرات شما عزیزان:

♣شیـ♥احسان♥ـطون♣
ساعت19:40---8 ارديبهشت 1392
سلام داداش حبیب با معرفت...خوبی؟؟؟

خواستم بگم من بازم به جمع وبلاگ نویسان برگشتم...

بهم سربزن که کلی دل برات تنگ شده بود

چاخان کردما جدی نگیر


ژیلا
ساعت10:31---7 ارديبهشت 1392
من کــــه فـرامـوشتـــــــ کــــــرده ام !

امـــــا ایـن بغــــض ِ جـاخـوش کــــــرده در گــلویـــــــم

دائــــما” ،

بهـــانـه اتـــ♥ـــــ را مے گـــیرد !!◆


mahsa
ساعت6:55---5 ارديبهشت 1392
salam linki

کـ ــ ــتـــایون
ساعت13:44---2 ارديبهشت 1392


Zahra
ساعت10:03---2 ارديبهشت 1392
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند اما . . .





من جلوی دهانش را می گیرم





وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد !!!





این روزها من . . .





خدای سکوت شده ام ...





خفقان گرفته ام





تا آرامش اهالی دنیا خط خطی نشود...!


Zahra
ساعت10:08---1 ارديبهشت 1392
گاهی پای کسی میمانی ....



که نه دیدی اش .... نه میشناسی اش .......



فقط حسش کرده ای .... تجمسمش کرده ای ...



پشت هاله ای از نوشته های مجازی روی پیج مجازی اش ...



که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی ....



لایک ....



=-=-=-

آره واقعا بد درديه..



حرف دلمو زدي



هميشه منتطقي و اوكي جلو ديگران ولي



از تووو



با احساساسته ك زنده اي ب هركسيم



بگي شايد اصن باورش نشه ك تو اينقدر احساساتي..



ولي نميدونن با احساساته ك هنوز ميتوني ب اين زندگيو آدماش



عادت كنيو و ادامه بدي..



من يكي ك اينطوريم..



ببخشيد عزيز اگه كمتر سرميزنم وبم



بالاخره فيلترشد نميدونم كي وب بزنم شايد



تابستون شايد هفته ديگه شايدم هيچ وقت بدجوري



يكه خوردم!!!



دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com